Home » Uncategorized » Відкритий бінарний урок у 26 групі

Інформаційні матеріали

Тимчасове положення про організацію освітнього процесу у 2020-2021н.р.

Про дії керівників навчального закладу у випадку виявлення у здобувача освіти, викладача, майстра в/н, працівника гострого респіраторного захворювання

Про введення в дію освітньо-професійних програм

Інструкція з безпеки життєдіяльності №1

Наказ № 159 про встановлення карантину з метою запобіганню в коледжі респіраторної хвороби COVID-19

Наказ про організацію освітнього процесу 2020-2021 н.р. для студентів коледжу

Наказ № 123 від 27.04.2020р. про продовження проведення переддипломної практики за дистанційними технологіями у групі 45-М

Наказ № 118 про організацію освітнього процесу на період продовження карантину

Наказ № 116 про продовження дії карантину

Передбачені засоби доступу здобувачів освіти Любешівського ТК Луцького НТУ до навчальних матеріалів та зворотнього зв’язку між здобувачами та тими, хто проводить навчання у дистанційному режимі

Посилання на навчальні онлайн-ресурси для проведення виробничого навчання дистанційно під час карантину

Наказ 106 від 30 березня 2020 р. Про організацію навчального процесу на період продовження карантину

Безпека в ІНТЕРНЕТІ

СТОП булінг

Контакти

Волинська область смт. Любешів, вул. Брестська, 7, 44200.
Електронна пошта:
ltklntu@ukr.net, ltkldtu@gmail.com.
Телефон/факс:
Директор - (03362)21680,
Навчальна частина - (03362)30079,
Бухгалтерія – (03362)30080, Гуртожиток – (03362)21685. Коледж на карті Google:

Відкритий бінарний урок у 26 групі

14 березня 2019 року в Любешівському технічному коледжі Луцького НТУ був проведений відкритий бінарний урок у 26 групі на тему: «Технологія приготування омлетів. Гігієнічна оцінка якості яєць та яєчних продуктів». 

Бінарний урок – це нестандартний урок з реалізацією міжпредметних зв’язків, який сприяє формуванню креативної компетентності, аналітичного мислення, створює умови для практичного застосування знань, навичок та вмінь з різних предметів одночасно. Під час проведення уроку було застосовано міжпредметні зв’язки з предметів: «Технологія приготування їжі з основами товарознавства», «Організація виробництва та обслуговування», «Устаткування підприємств харчування» і «Гігієна та санітарія виробництва».
Мета уроку: ознайомити учнів із товарознавчою характеристикою яєць та яєчних продуктів, їх використанням; технологією приготування омлетів, правилами оформлення та подачі; з правилами організації робочого місця; ознайомлення з загальною будовою, правилами експлуатації устаткування для смаження омлетів; гігієнічною оцінкою якості яєць, яєчних продуктів та іншої сировини для приготування омлетів; розвивати в учнів ініціативу і професійну винахідливість, уміння застосовувати знання в повсякденному житті.
Організатори відкритого бінарного уроку, Кравченко Т.Ф. і Корець Л.І., переконані, що сучасному фахівцеві для професійної мобільності та конкурентоспроможності на ринку праці необхідно досконало володіти спеціальними знаннями та навичками.


Leave a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *