Home »

Інформаційні матеріали

Тимчасове положення про організацію освітнього процесу у 2020-2021н.р.

Про дії керівників навчального закладу у випадку виявлення у здобувача освіти, викладача, майстра в/н, працівника гострого респіраторного захворювання

Про введення в дію освітньо-професійних програм

Інструкція з безпеки життєдіяльності №1

Наказ № 159 про встановлення карантину з метою запобіганню в коледжі респіраторної хвороби COVID-19

Наказ про організацію освітнього процесу 2020-2021 н.р. для студентів коледжу

Наказ № 123 від 27.04.2020р. про продовження проведення переддипломної практики за дистанційними технологіями у групі 45-М

Наказ № 118 про організацію освітнього процесу на період продовження карантину

Наказ № 116 про продовження дії карантину

Передбачені засоби доступу здобувачів освіти Любешівського ТК Луцького НТУ до навчальних матеріалів та зворотнього зв’язку між здобувачами та тими, хто проводить навчання у дистанційному режимі

Посилання на навчальні онлайн-ресурси для проведення виробничого навчання дистанційно під час карантину

Наказ 106 від 30 березня 2020 р. Про організацію навчального процесу на період продовження карантину

Безпека в ІНТЕРНЕТІ

СТОП булінг

Контакти

Волинська область смт. Любешів, вул. Брестська, 7, 44200.
Електронна пошта:
ltklntu@ukr.net, ltkldtu@gmail.com.
Телефон/факс:
Директор - (03362)21680,
Навчальна частина - (03362)30079,
Бухгалтерія – (03362)30080, Гуртожиток – (03362)21685. Коледж на карті Google:

Міністерство освіти і науки України

Любешівський технічний коледж Луцького НТУ

сг

РОЗВИТОК АВТОМОБІЛЕБУДУВАННЯ ТА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ МАШИН

сг1 сг2 сг3 сг4 сг5 сг6

Любешів 2016

План конференції

  • Вступ
  • Історія розвитку автомобіля
  • Створення автомобілів з бензиновим двигуном
  • Що означають назви марок автомобілів?
  • Етапи розвитку вітчизняного автомобілебудування
  • Звідки взявся трактор?
  • Історія появи перших сільськогосподарських машин для обробітку ґрунту

 

ВСТУП

Письмові свідчення про перші кроки і здобутки в галузі створення і застосування машин і механізмів можна віднайти в архівах різних суспільств Cтародавнього Cвіту та Cередньовіччя всього людства.

Роботи Архімеда (287–212 до н. е.) в Стародавній Греції у галузі механіки значно вплинули на становлення і розвиток машинобудування. Герон Александрійський (бл. 10-70 м н. е.) створив перший «паровий двигун» (Парова турбіна Герона). Перші аналогові обчислювальні пристрої були винайдені і застосовувалися ще до нашої ери.

Термін автомобіль (від грец. autos– сам і лат. Mobilis – рухомий) з’явився у 90-х роках ХІХ століття і означає самохідну машину з двигуном, на якій перевозять пасажирів, вантажі або спеціальне устаткування по безрейкових дорогах.

Історію розвитку автомобіля можна умовно поділити на п’ять етапів:

  1. створення самохідного колісного шасі-візка, оснащеного основними функціональними системами, які властиві автомобілю, що рухався під дією сили м’язів (період до кінця ХVІІІ ст.);
  2. створення джерела механічної енергії, що має малу металомісткість і досить високий ККД (період з кінця ХVІІІ ст. до кінця ХІХ ст.), сполучення колісного шасі та джерела енергії з механічними та іншими типами її перетворювачів, керованих людиною (кінець ХІХ ст.);
  3. перші евристичні масові винаходи та пошуки раціональних конструкцій основних елементів функціональних систем автомобіля (кінець ХІХ – початок ХХ ст.);
  4. науково обґрунтовані вдосконалення і початкова автоматизація функціональних систем автомобіля (початок і середина ХХ ст.);
  5. широка автоматизація, комп’ютеризація і часткова роботизація автомобіля (сучасний етап).

Автомобілі на сьогоднішній день – це оптимальний засіб пересування, але так було не завжди. Історія появи сучасного автомобіля рясніла численними моментами, коли все існування цих таких незамінних чотириколісних машин стояло під великим питанням.

Отже, з чого все почалось, якими були перші автомобілі, сільскогосподарські машини?